Dovolená v Turnově s CC partou

29.08.2018

Foto: P. Vlčková

Do Turnova jsem vyrazila na dovču se psy a se stejnou partou lidí a psů jako loni do Krkonoš. V sobotu jsme se postupně všichni sešli v Turnově, nakonec parta 8 lidí a 6 psů, ubytovali se v pronajatém baráčku a vyrazili se psy na kratší procházku po okolí a vykoupat v Jizeře. V neděli měla Eliška v běžeckém tréninkovém plánu 15 km volně, takže jsme dopoledne vyrazili skoro všichni na běžecký výlet po okolí. Odpoledne jsme vzali psy na kratší procházku po okolí a k večeru zaskočili ještě zahrát si beach volejbal na místní hřiště v parku.

V pondělí jsme už potom vyrazili na první větší celodenní výlet se psy. Vláčkem jsme dojeli do Borku pod Trosky a zamířili přes hrad Trosky, Hrubou Skálu, Valdštejn a vyhlídku Hlavatici zpět do Turnova. Celkem jsme nachodili kolem 18 km.

V úterý dopoledne jsme vyrazili zase dle tréninkového plánu běhat, už tedy v oslabené sestavě. Bylo to rychlejších 11km. Odpoledne jsme zase vyrazili na kratší procházku se psy na zámek Hrubý Rohozec a večer zaskočili do místního letního kina na nový český film Miss Hanoi.

Středa byla zase ve znamení celodenního výletu se psy, tentokrát na Malou Skálu. Vzali jsme to přes skalní hrad Vranov, na zříceninu Frýdštějn a přes Voděrady zpět do Malé Skály, celkem to dalo nějakých 9 km. A později odpoledne jsme vyrazili ještě na grilovačku za přáteli do Jindřichova :-)

Čtvrtek dopoledne se zase vyrazilo běhat. Tentokrát už opravdu rychlých 11 km, takže jsem volila trochu zkrácenou trať a dala si jen 9 km. Odpoledne jsem vyrazili opět s pejsky na procházku na Zrcadlovou kozu

Pátek se nesl už v klidnějším duchu, jelikož psi i část osazenstva musela odpočívat na sobotní závody :-) část osazenstva šla opět dopoledne běhat, já jsem vyrazila se psy jen na kratší procházku do parku a pro pár kešek v okolí. Odpoledne jsme se potom rozloučili s částí osazenstva, co odjíždělo dřív a zbytek jsme s pejsky vyrazili na procházku na zmrzku na Dlaskův statek.

Sobotu ráno jsme už jen ve třech vyrazili na závody na druhé kolo Canicross tour s Fitminem na Hrubou Skálu. O tom, jak se nám s Emou na prvních závodech dařilo a nedařilo už více v samostatném článku zde. Oggy počkal na ubytování v Turnově, takže jsme se po závodě vraceli zase zpět do Turnova na baráček, potom už jen zabalit, poklidit a pak už opravdu domů.

Díky moc všem zúčastněným za super společnost, zážitky a dovolenou. Moc jsme si to s Emou a Oggym s partou CC Stará Boleslav užili.