Mayi příběh

18.05.2018

Maya je jak občas s oblibou říkám bonsaj zlatý retrívr :-) Je to tříletý útulkáč mých známých, co se rozhodli mi Mayu půjčovat na venčení a běhání. Je to kříženec pravděpodobně zlatého retrívra nebo kokršpaněla? Měla jsem v plánu s ní běhat kategorii do 15 kg, ale bohužel se nám Maya trochu víc osvalila asi :D Jinak je to velice milá a přátelská fena, k cizím lidem z počátku trochu nedůvěřivá.  S většinou psů nekonfliktní, je to tak trochu náladová ženská. A velice ji baví běhaní a vítání tety a skákat ji až na hlavu, když si přijde Mayenku vyzvednout na trénink. :-) 

Začaly jsme spolu běhat na podzim 2017, když jsem se rozhodla ukončit Oggyho kariéru a hledala jsem tak psa na podzimní a další sezónu, než mi doroste Ema. Chtěla jsem si zaběhnout na podzim ještě alespoň nějaký závod, než budu moci začít běhat s Emou na jaře aspoň na volno. A Mayu to tak chytlo a hezky se roztahala, že jsme toho nakonec odběhaly mnohem víc, než jsem měla původně v plánu. První společný závod byl Dogbiatlon ve Staré Boleslavi ani ne po měsíčním tréninku a daly jsme to. Pak už se začala Maya jen a jen zlepšovat, až mě na třetím závodě v dogbiatlonu odtáhla první kolo v neskutečném čase. 

Běhání s Mayou mě moc baví, když vidím její nadšení a zápal pro věc. A jsem neskonale vděčná za možnost s ní běhat. Moc děkuji jejim majitelům, že do mě vložili svou důvěru a Mayu mi svěřují a půjčují na závody a tréninky. 

Strakatý deník
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky