10. celorepublikový sraz JRT & PRT 2018

05.06.2018

                                                                                                                                         Foto: Lucie Zdvihalová

10. celorepublikový sraz se konal v termínu 30. 5.- 3. 6. 2018 a letos jsem vyrazila už úplně na celý sraz. Ve středu jsem vyjela o něco dřív a cestou se zastavila na zámku Žleby a projít se v zámeckém parku. Zde jsem se sešla ještě s Verčou a Davidem, našimi spolubydlícími z chatky číslo 53. Dali jsme si pozdější oběd a vyrazili už finální místo vodní nádrž Seč, kde se sraz konal v kempu U letadla. Ubytovali jsme se a vyrazili ještě na procházku přes brod - lehký spartan trénink :-) na zříceninu hradu Oheb, na večer proběhlo v kempu uvítání a zahájení srazu, následovala první večeře a první společenský večer v kempu. 

Ve čtvrtek jsem nastavila budíka na 7 hodin a vyrazila ještě před snídaní běhat s Emou na canicrossové kolečko dolů pod kemp k ,,potrubí". Po snídani program začínal agility tréninkem s Alčou, který se  kryl s dogbiatlonovým tréninkem, ale věřila jsem, že střelbu mám natrénovanou z podzimních závodů s Mayou. Na poledne dorazila do kempu ještě Míša, co šla bydlet pod stan, dovezla nám k obědu pizzu, a vyrazili jsme společně zase na procházku k brodu vykoupat psy. Odpoledne jsem s Emou ještě chvíli zaběhla na trénink poslušnosti, načerpala pár typů a zkušeností, vyslechla přednášku o péči o sportovního psa a před večeří proběhl ještě trénink canicrosssu. Oggy byl super, za Danym neskutečně letěl a táhnul. Takže jsem věřila, že by nedělní závod mohl klapnout a konečně nám trochu i vyjít se ukázat.

Pátek ráno jsem opět zahájila tréninkem s Emou. Tentokrát jsme ještě přibraly Míšu se Snowem, Míša vzala kolo a mě půjčila koloběžku a šly jsme opět na CC kolečko k potrubí proběhnout psy na volno. Po snídani dnes pokračovaly agility tréninky, které jsme s Oggym už vynechaly. Dopoledne proběhla ukázka Dog puller a trénink, a následovala soutěž, které jsme se s Oggym ale nezúčastnili, protože Oggy nejeví úplně zájem o puller a aportování. Poté jsme vyrazili zase na procházku přes brod a tentokrát do vedlejší vesnice na oběd. Jen co jsme se vrátili a zaklapli dveře chatky, začal slejvák, který bohužel pokračoval až do večera, takže odpolední program musel být zrušen a k večeru byla pouze přednáška v restauraci od Dokonalé lásky. Po večeři už nepršelo, tak proběhl ještě rychlý koloběžkový trénink, na který jsem zase s Oggym nešla. Večer následoval vědomostní kvíz, který vyhrál náš Husky JackMagor team :-)

Sobotu ráno jsem opět zahájila koloběžkovým tréninkem s Emou na volno, a tentokrát se přidal i David na kole. Po snídani následovala soutěž v čuchání, kde se Oggy nechal zmást předchozím soutěžícím a trochu se zapomněl u jednoho batohu, takže naše umístění je nakonec 29./37. Poté následovala soutěž Král Jungle, která se skládala zhruba z 10 stanovišť s různými úkoly, které musel pes nebo páníček vykonat a zodpovědět otázku. Né úplně se nám s Oggym vše dařilo splnit.  Nakonec asi 13./14. Po obědě následovala tradiční Bufeťácká ulička, složená z různých lákadel, kterými musel pes přiběhnout na přivolání. Oggyho bohužel zlákaly párky, takže nemáme úplně oslnivý čas a 39./46.. Nicméně jsem zkusila vzít i Emu, která nezklamala a mamánek letěl ke mně, a nakonec 12. místo, kde byly rozdíly tisíciny vteřiny mezi psy. V podvečer proběhl ještě tradiční závod Tuneliáda, letos trochu složitější, dvě skočky a tři tunely do housenky. Bohužel Oggy mi utekl ze startu zpět za Danym, takže opět né úplně oslnivý čas, ale dali jsme to i se skočkama a nakonec mezi začátečníky 9./11. Nesoutěžně jsem zkusila i s Emou, pro kterou to byly v podstatě první skočky, kdy druhou zatočila za mnou kolem bočnice a musely jsme se vracet. Ale i tak radost, Ema vnímala, poslouchala a letěla. Večer proběhla tombola, další soutěž teamů bez psů, kdy opět Husky JackMagor team vyhrál, jo ty soutěže bez psů nám jdou :D A opékaly se buřty.

V neděli ráno nás čekalo se zabalit a poslední soutěž/závod - duatlon. Začínalo se dole u potrubí, následovala canicrossová část a výběh kopce, poté první biatlonová střelba, kolečko kolem kempu a druhá střelba. Plán byl startovat za Danym, aby měl Oggy motivaci běžet. Bohužel start trval trochu dlouho a Oggy se značně vyštěkal. Po odstartování Davida s Danym byl ještě závod na chvíli přerušen, protože se začaly tvořit velké fronty na zbraně. Takže jsem v podstatě šla do závodu s Oggym zase jako první. Rovinku kolem potrubí Oggy ještě napálil v domnění, že tam za rohem čeká Dany. Ten tam bohužel nečekal, takže za zatáčkou a v prvním stoupání to Oggy trochu zabalil a já si dala kopec za své, závěrečný přeběh louky dokonce chůzí s nasraným Oggym, že v té vysoké trávě prostě nepoběží. První střelba šla dobře, jen za dvě chyby. Kolečko po kempu po asfaltu jsem už věděla, že se Oggymu nebude úplně chtít táhnout, takže jsme odklusali, druhá střelba za 3 chyby. Nakonec jsme doběhli na 6./15., což si myslím, že je pro nás velký úspěch na těžší podmínky, odstartovat sice za Danym, ale po velké pauze a bez očního kontaktu s žádným psem v podstatě na první pozici. V podstatě jsem byla ráda, že se nám podařilo vůbec odstartovat. Naštěstí jsem nám běh ani moc nepokazila střelbou a i v běhu jsme obsadili 6. pozici. Po obědě proběhlo už jen celkové vyhlášení vítěze všech soutěží a ukončení srazu :-( Celkově jsme s Oggym obsadili tedy 29./48. Celý sraz se nesl v neskutečně pohodovém a přátelském duchu. Neskutečně jsem si těch 5 dní užila, a i přes ne úplně pozitivní dojem z kempu, pojedu příští rok určitě zase. Ta super parta lidí, soutěže a atmosféra za to 100% stojí. A i Oggy i Ema fungovali super a vše zvládali v pohodě. Oggy je holt Oggy, občas má svou hlavu, a Ema je ještě trochu divoká, ale stejně ten čas strávený s nimi dvěma je nejlépe strávený čas. 

Za rok zase na viděnou na 11. celorepublikové JRT a PRT srazu :-)

Strakatý deník
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky